האם צריך ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי דרכון אירופאי?

בעלי דרכון אירופאי, מתכננים טיסה לחו"ל ומתלבטים האם יש לכם צורך בביטוח נסיעות? על קצה המזלג – כן. למה לא מומלץ לוותר על הביטוח וכמה עולה? תשובות לכל השאלות שכדאי לשאול, ממש כאן.

 

ביטוח נסיעות לבעלי דרכון אירופאי – האם זה חובה?

היא קרובה, מלאת תרבות, יפה, טעימה ותוססת – אירופה. היבשת שמציעה שלל לוקיישנים אטרקטיביים למטיילים מישראל, בהם לא מעט אשר מחזיקים באמתחתם אזרחות זרה. האחרונים, מניחים באופן טבעי כי יכולים לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל, אבל אם תבחנו את זה לעומק – מדובר בחשיבה צרה שמתבססת על רפואה ציבורית. אז נכון, זאת לא טעות מוחלטת, אבל האם תסתפקו בשירות הרפואה הציבורית שמציע היעד אליו אתם טסים? לא בטוח, כך שגם אם בוחנים את ההיבט הרפואי בלבד – פוליסת נסיעות לחו"ל היא מוצר שלא כדאי לוותר עליו.

 

ביטוח נסיעות – לא רק ביטוח רפואי

בהמשך ישיר, חשוב לציין שביטוח נסיעות לא כולל רק מקרים רפואיים, אלא גם מצבים בהם צריכים חלילה איתור וחילוץ, מקרים בהם המזוודה שלכם מתעכבת ואתם זקוקים להשלמת ציוד, אם חלילה נקלעתם לתאונה עם רכב שכור וגרמתם נזק לצד ג' ועוד. כל אלה מכוסים במסגרת פוליסת הביטוח שלכם. לפרטים נוספים ורכישת ביטוח היכנסו לאתר הרפליי – ביטוח נסיעות של הראל

 

רפואה ציבורית? לפעמים צריך יותר

ואם אנחנו חוזרים לנושא הרפואה, שהרי זהו הנושא העיקרי שמעסיק את הטסים לחו"ל ורבים ממקרי תביעות הביטוח מתרכזות בו, הרי שאם תזדקקו לטיפול רפואי ולא יהיה ברשותכם ביטוח נסיעות, תאלצו לבחור האם להשתמש בשירות רפואה ציבורית, או לשלם הרבה מאוד כסף על רפואה פרטית.

בהקשר זה חשוב לציין – מדינות רבות באירופה סובלות ממערכת בריאות ציבורית ברמה ירודה, ודאי אם משווים אותה לישראל. זה בא לידי ביטוי בהיצע הטיפולים, המכשור הרפואי, הצוות ועוד. כך שבמקרים רבים, תאלצו לפנות לרפואה פרטית ובהיעדר כיסוי ביטוחי, זה יכול להפוך חופשה מהנה לחוב שצריך לכסות.

 

כמה עולה רפואה פרטית באירופה?

אם נקפוץ לסוף – במדינות האיחוד האירופאי רפואה פרטית הפכה זולה יותר אך בכל זאת – היא איננה זולה ואזרחים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם להשתמש בה. כך שבין כה וכה, עם דרכון זר או בלי, על מנת ליהנות מהשירות, עליכם לרכוש ביטוח פרטי. ביטוח כזה יכול לעלות לא מעט כסף במדינת היעד ואילו אם תבחרו לרכוש אותו דרך חברת ביטוח ישראלית, הוא יעלה בממוצע 2.5 דולר ליום בסך הכל, כך שאין ממש מקום להתלבטות. לסיכום, ביטוח נסיעות הוא הרבה יותר מביטוח רפואי. הוא כולל ביטוח צד ג', איתור וחילוץ, ביטוח כבודה ועוד. כל אלה במחיר סמלי שבמידת הצורך יחסוך לכם לא מעט זמן והמון כסף.

ביטוח נסיעות לבעלי דרכון אירופאי – האם זה חובה

רוצה לחזור לחלק ספציפי בעמוד?
סוכנות לדרכונים אירופאים
השער לאירופה

אנו בסוכנות 'השער לאירופה' עזרנו לאלפי ישראלים לקבל אזרחות אירופאית.

דרכונים שלקוחותינו קיבלו
0
מי זכאי לדרכון?

אם אתם צאצאים למשפחה מארצות אשכנז תהיה לכם אפשרות לקבל דרכון מאותה מדינה, ואם אתם מבני עדות המזרח, יש לכם סיכוי נהדר לקבל דרכון פורטוגלי.

השלבים לקבלת דרכון!

כדי להתחיל את התהליך, תצטרכו לבדוק את זכאותכם לקבלת אזרחות אירופאית, ולאחר שהתברר זכאותכם, אנו בסוכנות נלווה אתכם צעד אחר צעד עד שיהיה לכם דרכון אירופאי ביד.

תהיו בטוחים שאצלנו לא תרגישו את הקושי והטרחה בדרך לאזרחות אירופאית.

בדיקת זכאות לדרכון אירופאי

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לבדוק את זכאותכם זה למלא את הטופס, אנו נבצע את הבדיקות הנדרשות, ללא שום עלות או התחייבות!

ובמקרה שאתם זכאים אנו ניצור אתכם קשר!

בדקו את זכאותכם לקבלת דרכון אירופאי ללא עלות וללא התחייבות!
דרכונים אירופאיים
למעלה ממיליון ישראלים כבר קיבלו דרכון אירופאי